Regenerowane alternatory i rozruszniki, ze względu na swą cenę, stanowią z roku na rok coraz większą konkurencję dla podzespołów nowych.
Uwaga: cena produktu jest ceną finalną - nie wymagamy zwrotu starej części, ani żadnych kaucji.
Charakterystyka procesu regeneracji:
doprowadzenie wyrobów do parametrów nominalnych, określonych przez producentów na pierwszy montaż
niższy koszt wytworzenia, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości
ścisłą kontrolę podzespołów podczas procesu produkcyjnego
odzwierciedlenie warunków panujących w pojazdach podczas testów na wysokiej klasy stołach probierczych
Wysokie standardy zastosowane w procesie regeneracji:
Rozrusznik
Gwinty montażowe poprawiane (lub wymiana na nowe) w celu ułatwienia prawidłowego montażu w pojeździe
Włącznik elektromagnetyczny-rozmontowywany, elementy czyszczone, kontakty i sprężynki sprawdzane oraz w razie potrzeby wymieniane na nowe. Elektromagnes czyszczony i sprawdzany
Szczotkotrzymacz - szczotki oraz sprężynki sprawdzane oraz w razie potrzeby wymieniane
Wirnik czyszczony i polerowany, komutator przetaczany oraz polerowany lub wymieniany na nowy
Bendiks rozmontowywany i czyszczony, rolki oraz sprężynki w razie potrzeby wymieniane
Tulejki ślizgowe sprawdzane i w razie potrzeby wymieniane.
Alternator:
Gwinty w obudowach poprawiane (lub wymieniane na nowe), w razie potrzeby naprawiane za pomocą wkładek gwintowanych
Uzwojenie testowane, wymiana w wypadku stwierdzenia przebicia bądź zwarcia między-zwojowego. Czyszczenie i konserwacja
Wirnik testowany, czyszczony i konserwowany, wymiana w przypadku stwierdzenia przebicia lub zwarcia między-zwojowego. Pierścienie ślizgowe doprowadzane do stanu nominalnego określonego przez producenta
Regulator testowany, czyszczony w razie potrzeby wymiana szczotek, sprężynek lub kompletnego podzespołu
Mostek diodowy testowany, w razie potrzeby wymiana diód lub kompletnego podzespołu