W PROCESIE REGENERACJI ALTERNATOR ZOSTAJE DOPROWADZONY DO PARAMETRÓW NOMINALNYCH, OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTÓW NA PIERWSZY MONTAŻ :
Gwinty w obudowach poprawiane (lub wymieniane na nowe), w razie potrzeby naprawiane za pomocą wkładek gwintowanych
Uzwojenie testowane, wymiana w wypadku stwierdzenia przebicia bądź zwarcia między-zwojowego. Czyszczenie i konserwacja
Wirnik testowany, czyszczony i konserwowany, wymiana w przypadku stwierdzenia przebicia lub zwarcia między-zwojowego. Pierścienie ślizgowe doprowadzane do stanu nominalnego określonego przez producenta
Regulator testowany, czyszczony w razie potrzeby wymiana szczotek, sprężynek lub kompletnego podzespołu
Mostek diodowy testowany, w razie potrzeby wymiana diód lub kompletnego podzespołu
Po zakończeniu procesu regeneracji wyrób zostaje przetestowany w warunkach panujących w pojazdach na wysokiej klasy stołach probierczych