W PROCESIE REGENERACJI WYRÓB ZOSTAJE DOPROWADZONY DO PARAMETRÓW NOMINALNYCH, OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTÓW NA PIERWSZY MONTAŻ :
- Gwinty w obudowach poprawiane (lub wymieniane na nowe), w razie potrzeby naprawiane za pomocą wkładek gwintowanych
- Uzwojenie testowane, wymiana w wypadku stwierdzenia przebicia bądź zwarcia między-zwojowego. Czyszczenie i konserwacja
- Wirnik testowany, czyszczony i konserwowany, wymiana w przypadku stwierdzenia przebicia lub zwarcia między-zwojowego. Pierścienie ślizgowe doprowadzane do stanu nominalnego określonego przez producenta
- Regulator testowany, czyszczony w razie potrzeby wymiana szczotek, sprężynek lub kompletnego podzespołu
- Mostek diodowy testowany, w razie potrzeby wymiana diód lub kompletnego podzespołu
Po zakończeniu procesu regeneracji wyrób zostaje przetestowany w warunkach panujących w pojazdach na wysokiej klasy stołach probierczych
SPECYFIKACJA PRODUKTU |
|
NAPIĘCIE: |
14V |
PRĄD: |
120A |
UWAGI: |
|
Wymiar |
mm |
A |
44,50 |
B |
22,00 |
C |
54,50 |
A - szerokość przedniej łapy mocującej + odległość od łapy do pierwszego rowka na kole pasowym
B - szerokość przedniej łapy mocującej
C - odległość pomiędzy łapami mocującymi
Podłączenie elektryczne
D+ - Kontrolka na desce rozdzielczej (cienki przewód pod nakrętkę)
B+ - Akumulator (gruby przewód pod nakrętkę)
Koło pasowe sprzęgłowe (z wolnobiegiem), 6PK (6 rowków)
3 łapy montażowe