Mitsubishi Carisma 1,9 DI-D 2000-2003; Space Star 1,9 DI 2001-; Nissan Kubistar 1,5 dCi 2003-; Primastar 1,9 dCi 2002-; Opel Movano 2,2 TD 2000-2005; Vivaro 1,9 DCTI 2,0 16V 2001- 2,5 DCTI 2003-; Renault Clio II 1,5 dCi 2002-; Laguna II 1,9 dCi 2001-; Master 1,9 dCi 2001- 2,2 dCi 2000-; Trafic 1,9 dCi 2001- 2,5 dCi 2002-; Volvo S40 1,9 TD AC 2000-2004; V40 1,9 TD AC 2000-2004
W PROCESIE REGENERACJI WYRÓB ZOSTAJE DOPROWADZONY DO PARAMETRÓW NOMINALNYCH, OKREŚLONYCH PRZEZ PRODUCENTÓW NA PIERWSZY MONTAŻ :
- Gwinty w obudowach poprawiane (lub wymieniane na nowe), w razie potrzeby naprawiane za pomocą wkładek gwintowanych
- Uzwojenie testowane, wymiana w wypadku stwierdzenia przebicia bądź zwarcia między-zwojowego. Czyszczenie i konserwacja
- Wirnik testowany, czyszczony i konserwowany, wymiana w przypadku stwierdzenia przebicia lub zwarcia między-zwojowego. Pierścienie ślizgowe doprowadzane do stanu nominalnego określonego przez producenta
- Regulator testowany, czyszczony w razie potrzeby wymiana szczotek, sprężynek lub kompletnego podzespołu
- Mostek diodowy testowany, w razie potrzeby wymiana diód lub kompletnego podzespołu
Po zakończeniu procesu regeneracji wyrób zostaje przetestowany w warunkach panujących w pojazdach na wysokiej klasy stołach probierczych